CUP Terres de l’Ebre crida a la participació ciutadana en la 12ena assemblea de la Plataforma en Defensa de l’Ebre

El proper dissabte 11 de gener a les 20:00 hores, la Plataforma en Defensa de l’Ebre organitza la 12ena assemblea general a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa.

Aquesta assemblea general és de participació oberta. Així que des de la CUP Terres de l’Ebre, a la vegada que mostrem tot el nostre suport i solidaritat amb aquesta crida, animem la població ebrenca a participar de l’assemblea i de les mobilitzacions que es convocaran en aquesta nova etapa de lluita.

De la mateixa manera que ho fa la Plataforma en Defensa de l’Ebre, des de la CUP ens oposem als cabals proposats en el Pla de Conca de l’Ebre que comporten la sentència de mort per al delta en benefici dels interessos especulatius al servei del negoci de l’aigua.

Tanmateix, sabem que la bombolla de l’aigua no afecta només les nostres terres, per això demanem que es deixi d’especular amb aquest bé d’interès comú i que els governs no ho deixin en mans de les grans empreses que hi trafiquen i la posen al servei de projectes insostenibles i especulatius com BCN World o Marina d’Or.

Lo riu és vida! Ni un pam de terra, ni una gota d’aigua!

CUP Terres de l’Ebre

Candidatura d’Unitat Popular