Les festes alternatives de l'Acollidora, la força de la unitat popular

L’Associació de Veïns de L’Acollidora, l’Assemblea del 15M a les Terres de l’Ebre, el CSA Lo Maset de Deltebre, el Casal Popular Panxampla de Tortosa i l’Assemblea de La Garba d’Amposta ens hem posat a treballar juntes per organitzar unes jornades lúdico-reivindicatives fetes pel i per al poble, el segon cap de setmana de juliol.

La nostra intenció és més dur a terme un seguit d’actes interessants per a les persones de les Terres de l’Ebre amb la col·laboració altruista d’altres col·lectius del territori i posar en coneixença de la població les diferents problemàtiques que afecten avui en dia la societat ebrenca, emmarcant-ho en un ambient festiu i popular. És per això, que també hem programat activitats de lleure, concerts, una cercavila, demostració castellera dels Xiqüelos i Xiqüeles del Delta, concurs de paelles, grups d’animació popular i altres activitats relacionades en les tradicions de les nostres terres.

També volem qüestionar l’oci passiu i consumista que ens ofereix el sistema actual i demostrar que nosaltres apostem per un oci més actiu i crític, demostrant que no és necessari disposar de grans pressupostos i que amb la unitat popular i col·laboració de totes, és possible engegar iniciatives com aquestes.

És per això que us invitem a participar de les activitats gratuïtes i diverses per a tot tipus de públic i edats que programem per a divendres i dissabte (12 i 13 de juliol) i que emplaçarem al pavelló firal d’Amposta.

D’altra banda, els diners recaptats se destinaran al Grup de Suport contra la Repressió a les Terres de l’Ebre.