No ens empassem els cants de sirena. El 30 de març, totes amb la PDE. Ni un pam de terra, ni una gota d’aigua.

Espolsarem la pancarta i tornarem al combat.

Davant la recent aprovació del Pla de Conca de l’Ebre per part del Govern espanyol, ara és el moment de sortir al carrer i lluitar pel nostre territori en defensa este nou atac frontal que pot eixugar i destruir el delta de l’Ebre.

En este sentit, donem tot el nostre suport i animem a la població a participar de la propera manifestació convocada per la Plataforma en Defensa de l’Ebre i programada per al 30 de març entre les localitats de Sant Jaume i Deltebre.

Sabem que com en d’altres lluites, només amb la mobilització ciutadana i amb la pressió popular que puguem exercir, serà possible aturar este pla que sentencia de mort tot un territori en benefici de l’especulació amb un bé tan bàsic com l’aigua i en favor de grans empreses i constructores. Ja ho vam aconseguir aturar una vegada, així que espolsarem la pancarta i tornarem al combat.

No ens empassem els cants de sirena provinents de la Confederació Hidrogràfica de l’Ebre i del Govern espanyol on segons ells, l'aigua de l'Ebre resulta molt important per al desenvolupament rural i per a la pagesia d’altres zones riu amunt. Amb canonades sobre-dimensionades i una superfície proposada de nous regadius que supera exageradament qualsevol previsió raonable; els veiem el llautó i entenem que al darrera d'este Pla de Conca hi ha interessos obscurs que busquen deixar la porta oberta a un futur mercadeig amb l’aigua de l’Ebre. Mercadeig que sempre afavorirà als millors postors i que evidentment, exclouran al sector agrari familiar i a petites i mitjanes empreses agrícoles que no podran pagar el preu d’amortització d’estes obres faraòniques.

No pretenem entrar en conflicte en d’altres zones interessades amb l’aigua de l’Ebre, però sí que estem en condicions d’exigir el control dels diners públics que paguem entre tota la població i que se dediquen a obres subvencionades com els 40 pantans de nova construcció. Unes obres que amb l’excusa de l’agricultura i el desenvolupament rural, en el fons busquen afavorir als mateixos sospitosos habituals que s’enriqueixen gràcies als favors de la casta política dominant.

Us esperem a totes el proper 30 de març a Deltebre amb la PDE. Ni un pam de terra ni una gota d’aigua!!!

CUP Terres de l’Ebre.