Presentació del Col·lectiu de Suport a la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de les Terres de l'Ebre-Baix Maestrat

Aquesta tarda, al Col·legi de Periodistes de Tortosa, s'ha presentat el Col·lectiu de Suport a la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de les Terres de l'Ebre-Baix Maestrat. Aquest  col·lectiu, format per gent de totes les edats, l'integren persones provinents dels moviments socials del territori (sanitat, educació, PDE, moviment sindical, cementiri nuclear...) i encara que ja estaven treballant en el projecte, la velocitat dels esdeveniments ha precipitat la confecció d’aquest grup.

L’acte ha comptat amb la presència de Jordi Martí, candidat de la CUP per la circumscripció de Tarragona, aquest ha afirmat que “la idea és consolidar la CUP a les Terres de l’Ebre i per tant el proper 25 de novembre no és més que l'inici de tot un projecte polític al servei de les classes populars”. Xavi Rodríguez, portaveu del Col·lectiu de Suport ha afegit que “tot i el poc temps que hem tingut per organitzar-nos i activar-nos, som un grup nombrós amb molta representació territorial, ja que dins del col·lectiu hi trobem gent de les quatre comarques de les Terres de l’Ebre”.

En l’acte també s’han volgut destacar algunes de les línies de treball en què està treballant el col·lectiu, com són la defensa del territori, els serveis públics i la defensa dels drets de la gent, tant treballadores com aturades, així com la importància d’un territori com les Terres de l’Ebre com a cruïlla d’unió entre el País Valencià, el Principat i la Franja de Ponent.