Surt al carrer! cada dia és 8 de març

Les retallades en serveis públics bàsics (educació, sanitat, serveis socials);  les retallades en salaris i drets laborals, que han colpit amb més duresa les ocupacions amb major percentatge de dones; l'empobriment generalitzat de les famílies treballadores; el creixement continuat de l'atur; la reducció d'ajuts per a escoles bressol o dels vinculats a la Llei de Dependència; així com les dificultats econòmiques afegides que viuen les persones solteres, separades o divorciades amb infants o persones grans a càrrec, majoritàriament dones, per accedir a un habitatge digne; aboca les dones treballadores, com 30 anys enrere, al paper tradicional de cuidadora familiar i assistenta domèstica. En definitiva el desmantellament de l'Estat del Benestar implica per a moltes dones el retorn forçat a la llar, als rols clàssics i les tasques de casa.

El retrocés en els drets de les dones es fa palès en el projecte de reforma de la llei de l'avortament, o en la manca de suport econòmic i d'implicació política al desplegament de la llei contra la violència de gènere; en ordenances cíviques vers el treball sexual que criminalitzen a dones en situació de major vulnerabilitat social, o en l'ofensiva nacional-catòlica materialitzada en el projecte moralitzador de reforma de l'educació de Wert, que potencia valors religiosos i sexistes en el currículum educatiu.

La igualtat entre gèneres, la revolució feminista, la construirem al carrer amb les dones, amb els companys, amb nosaltres mateixes, a la plaça i a casa, als nostres llocs de treball, en les nostres pràctiques sexuals, en el control del nostre propi cos, responent a totes les agressions diàries del capitalisme patriarcal... per tot això, hem de feminitzar la resistència sortint al carrer!

Contra l’ofensiva patriarcal i capitalista, desobediència feminista!